نمایشگاه سیم و کابل هندوستان

.

.

به گزارش مرکز صادرات محصولات فناوری ایران در هند نمایشگاه Cable and Wire (سیم و کابل) دیروز به کار خود پایان داد. در این نمایشگاه که بیش از ۲۰۰ شرکت هندی محصولات خود در زمینه‌های ماشین آلات ساخت انواع سیم و کابل، تولیدات نهایی انواع سیم ها و کابل های صنعتی و کامپاندهای مورد مصرف در این صنعت را به نمایش گذاشتند.
بازدید از این نمایشگاه با پخش زنده‌ی صفحه‌ی اینستاگرامی پایگاه هند موسسه خدمات فناوری تا بازار انجام شد. در این رویداد برخط، مهندس سیدمجتبی قدمگاهی ضمن معرفی شرکت‌ها و محصولات آن‌ها با اشاره به ظرفیت‌های بی‌نظیر بازار هند، از شرکت‌های ایرانی برای حضور در این بازار دعوت کرد. با پیش‌بینی‌های صورت گرفته در پایگاه‌های تحلیلی دنیا، ارزش بازار حوزه سیم و کابل هند تا سال ۲۰۲۵ آینده میلادی به رقم ۶ میلیارد دلار خواهد رسید که شاهد رشد ۶ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۱ خواهد داشت.
مهندس قدمگاهی با اشاره به توانمندی شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در حوزه‌ی تولید انواع سیم و کابل و توان رقابتی‌ آن‌ها در سطح بین‌المللی گفت: اگر شرکت‌های دانش‌بنیان ما با حضور خود در بازارهای هدف بین‌المللی حاضر شوند و برای توسعه‌ی بازار خود هزینه کنند قطعا موفق خواهند شد، نقش حمایتی دولت برای کمک به حضور واقعی و مستمر شرکت‌ها در بازارهای کشورهای مستعد می‌تواند راهگشا باشد، و لازمه ی حضور در یک بازار خارحی سرمایه گذاری و رفت و آمدهای مستمر است. پایگاه‌های صادراتی دانش بنیان می‌توانند این مسئله را تسهیل کنند و با حمایت نهادهای مربوطه صادرات پایدار دانش بنیان را رقم بزنند.
وی با اشاره به خلأ ترویج توانمندی های ایران در صنعت سیم و کابل از تولید کامپاندهای پلیمری و مواد اولیه مسی و آلمینیومی تا محصولات نهایی شرکت های قدرتمند ایرانی فرصت سرمایه گذاری شرکت‌های ایرانی برای رسیدن به این بازار را حائز اهمیت دانست.

مخاطبان می‌توانند از طریق لینک زیر بازدید از این نمایشگاه را ملاحظه کنند.

https://www.instagram.com/tv/CdxWGasqO6E/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

.

دیدگاه خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.